Hier even een korte update uit Padangbay

11 september 2010

Lieve, lieve mensen,

Hier nog even een kort berichtje uit het warme en erg klammige Bali.
Wegens familie omstandigheden is Hetty gistermiddag al vertrokken naar Nederland.
Ik heb inmiddels al een smsje ontvangen van Hetty dat ze goed is aangekomen in Nederland.
Erg vervelend voor haar dat ze haar reis 3 dagen moest inkorten.
Gisterenmorgen nog op het tropische eiland Giliair en nu alweer terug in het koude Nederland.
IK wens haar en haar familie vanuit hier sterkte.

Ik ben vandaag aangekomen in Padangbay en hier ga ik de laatste kinderen inschrijven voor onze stichting.
Heb al met een aantal ouders gesproken en morgenmiddag ga ik de meeste kinderen ontmoeten en dat is waarschijnlijk op het strand van Padangbay. Omdat het morgen zondag is zijn de scholen gesloten.
Voor zo ver even deze update, met hartelijke groeten uit Padangbay

Tjeerd

1. Simone:
    12 september 2010
    Tjeerd, het is misschien minder gezellig, maar jij redt het ook alleen!

Liefs
    Simone
  2. Hans en Henny:
    12 september 2010
    Tjeerd,

Heel jammer voor Hetty, maar hopen voor haar dat alles goed komt. Voor jou nog een goede tijd gewenst

Lieve groetjes,

Henny en Hans
  3. wilma wortel:
    13 september 2010
    Hallo tjeerd,
    Wat leuk steeds die stukjes,je beleefd het veel meer mee zo.
    Wat een inspirerende foto's heb je al gemaakt.
    Heel veel succes met de laatste inschrijvingen en nog een fijne tijd. Groetjes van wilma uit hilversum.
  4. wilma:
    14 september 2010
    Hoi Tjeerd,

We zijn net terug uit Frankrijk, maar ik heb de stukjes achter elkaar gelezen. Je hebt alweer veel goede dingen gedaan voor de kinderen, ze zien er blij uit op de foto's. Ook leuk is de tegel met de handdruk en de naam van het scholingsprojekt.
    Nog een goede reis verder.

Groetjes, Wilma
  5. Olga:
    18 september 2010
    Hoi Tjeerd.

Nog een paar dagen en dan gaat het leven hier weer gewoon door.dus geniet er nog maar van daar, want hier is het koud.
    Het was niet zou druk geweest met mijn verjaardag een zus en een broer en van gerards kant een, je krijgt de groeten van slingerland ze hoop je nog eens te zien [postbode]zegt ze dan nog geniet er nog maar van. een dikke kus Olga.
    ps morgen met de kinderen naar Avifauna hopend droog weer.