vakantie op Gili Air

9 september 2010 - Gili Air, Indonesië

Lieve lievce mensen,

hier nog even een kort berichtje uit Gili Air, een eilandje dichtbij het eiland Lombok. Afgelopen maandag zijn wij hier aangekomen voor een aantal dagen. Je zou kunnen zeggen om even op adem te komen van wat we in Lovina hebben gedaan. Het is erg fijn om met de stichting bezig te zijn, maar een aantal dagen op een klein eilandje met wit zand is toch wel erg fijn. De meeste stranden op Bali hebben een zwart strand. Dit komt van de uitbarstingen van de vulkanen die op deze eilanden liggen. Morgen {vrijdag} vertrekken we met de fastboat van een ander eiland weer naar Padangbay op Bali. Daar sponsoren wij nu 1 kind, maar dat worden er meer. Met medewerking van de Gemeente De Ronde Venen zijn wij in staat om 50 kinderen op te nemen in ons project. We hebben op dit moment 35 sponsoren {kreeg net nog een aanvraag van Niko en Fenny} en zijn daar natuurlijk erg blij mee. Maar dat betekent dat we nog 15 sponsoren zoeken voor de kinderen die we al hebben, of nog  mogen inschrijven. Misschien een idee om onze website/reisblog nog eens onder de aandacht te brengen van jullie familie, vrienden en/of kennissen. Waarvoor natuurlijk onze dank.

Rest ons niets anders dan jullie de hartelijke groeten te doen vanuit een prachtig eiland.

Hetty en Tjeerd

1. Hans en Henny:
    9 september 2010
    Hallo Tjeerd en Hetty,

Leuk om weer wat jullie te horen. Leuk om te horen dat jullie nu even tijd hebben om te releaxen. Leuke foto's zitten er nu bij. Dat
    geeft ons een beetje het idee wat jullie allemaal doen en voor wie
    Nog veel succes in Padangbay.

Groeten,
    Hans en henny